Torsdags!

I onsdags så tror jag inte att vi gjorde något speciellt... JO! Jonas kom över på middag och glodde på italiensk tv med mig, sen hände inte så mycket mer..

I torsdags hade vi skola hela dagen, och på kvällen drog vi ut och festade, hade en liten avskedsfest för Bridget och Alanna. Jag och Trine hade bestämt oss för att inte dricka alkohol, eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter och sånt.. Så för oss blev det en kaffe och redbull hemma innan vi gick, och tre redbull + en espresso när vi kom till termini och träffade resten. Drog till trastevere och träffade fernanda och spanska gänget, och drog vidare till piazza navona för att hitta klubben. Klubben var inne i en liiiiten gränd och utanför var det knäpptyst. Men så fort vakterna öppnade dörrarna hörde vi lite granna, och när vi väl var där inne var det öronbedövande.
Hade skitkul på klubben, vi fick gratis vodkaflaska (absolut vodka hehehe) och massvis med frukt, så en eller två drinkar blev det ju!
Vi kom dit vid klockan tolv och gick ifrån vid halv fyra, och jag dansade i princip varenda sekund, om det inte var latinolåtar så var det house/trance/dance och det tog aldrig slut! Dog i säng, fast hjärnan var fortfarande på max, rebull+espresso är farligt om man vill komma i säng!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0