Linnéa/Lottie lista!!!

Woop woop! Linnéa och Lottie arbetar i par idag, och nu ska vi göra en lista på våra favoritsaker. Linnéas saker är med vanlig stil, och Lotties med kursiv stil.

KLÄDER

Skor: Converse!!!!! / Jag äger typ bara sneakers
Sneakers: Såna där höga vita grejer, snyggt! / Nike AF1
Jeans: Mina halvhöga jeans från Cubus<3 / Mina ruttna baggy-brallor
T-shirt: Mina stora rolling stones tees / min NY yankees basebolltröja
Underkläder: spets hipsters och min nya svarta bh / min röda bh och min svarta spetsbody

ACCESSOARER
Väska: min bruna fransväska / min leopard....påse
Plånbok: min indiska lilla portmonnä / min lilla plåtsak som det står Lottie ingraverat!
Solglasögon: ray ban, vem gör inte liksom? / va fan vet jag?!!?!?
Klocka: den enda jag har, min vita / min rosa som jag fick i julklapp, och min vita jag fick av Mike

TEKNIK

Tv: Jag har en med touch skärm! Fast mammas trä-tv är fan bäst / den som är bäst
Stereo: Jag har spotify / jag har ipod, fuck stereo
Mobiltelefon: ja, min mobil dog ju, så ska köpa mig en iphone nu / htc den är svart
Dator: min hp, harry potter HAHA / jag har en blå, fast den suger

BADRUM
Tandkräm: den som ger mig vitast tänder / jag litar på vad mamma tar hem
Tvål: barnängens, bra för ansiktet / jag litar på vad mamma tar hem
Parfym: Magnetism av Escada / Jag har den där Burberry skiten, men vill ha den där Gynning grejen..
Medicin: insane och p-piller, fungerar kanon / IPREEEEEN
Vitamin: det finns b-vitaminer i öl / håller med föregående talare
Huvudvärkstablett: Ipreeeeen / Ipreeeeeeeeeeen

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka smultron, speciellt om man är bakis / pepsi max
Vin: vitt tack, men inte för torrt, då blandar jag i sprite / vitt, rosé och rött (hahaha)
Bröd: wasa falu knäcke / sån där orange med frön, som finns i skolan
Glass: hallon- och mangosorbet  / Ben & Jerry's strawberry cheesecake

HEMMA
Säng: jag har en 120, vill hellre ha en 140.. / den är rolig att studsa i (hehehe)
Lakan: delar dom med smulan/ vafaaaan onödig fråga
Espressomaskin: vi har en limegrön / har en som vi inte fattar hur man använder , den står bara där för att den är fin
Kylskåp: .... en med mat i / en med MASSAAA mat i

FÄRDMEDEL
Bil: vill ha en audi, eller en golf, fort ska det gå! / linnéa är min chaufför
Taxibolag: jag tar tåget / SVART TAXI MED MOHAMMED
Cykel: Mountainbike! Fast lottie sa nyss att den kan va snodd / min har frysit fast i marken

ÖVRIGT
Frisörsalong: Lottie är min frisör / känner typ 32 frisörer så de naiiiiiiiz
Bank: Handelsbanken for president  / SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0