söndag.

Så nu är mobilen spärrad och anmäld till polisen. Så nu kan man inte använda mobilen, och inte ringa med kortet, bla bla bla. Får tillbaka mitt gamla nummer om ett par dagar, och behöver bara fixa en ny mobil, sen är allt nästan som vanligt igen. Har för tillfället Lotties gamla lur och lever på kontantkort, tack bubi för att jag får låna den<3
Idag har jag varit depp, nästan hela dagen, men av en vettig anledning. MEEEN dagen blev bättre då jag åkte in till stan med Lottie och gled runt som bambi på hal is. Skulle köpa svarta jeans, men det blev en blå/vit randig tröja och ett par rayban-imitations solglasögon istället ifrån Beyond Retro. Fett värt, ska hänga där mer.

Men nu ska jag dränka mina sorger i kaffe och snart gå hem till jens och kolla på film. Tack och hej leverpastej.


Kommentarer
- Emelie

Visst är det helt sjukt hur beroende man är av en sådan (egentligen) skitsak!

Skönt att det löste sig, synd bara att året ska börja så..

2011-01-10 @ 23:05:10
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0