Non parlo bene l'italiano.

Känns konstigt att vara tillbaka i bloggen, från ett helt annat rum, en helt annan stad, ett helt annat land. För folk, jag är i italien! Jag är numera offiellt en del av romarna, eller ja, i fem veckor åtminstone.

Vi börjar väl från början då. Så ni alla får veta exakt vad som hänt detta dygn som jag varit borta!
Upp tidigt i ottan för att pussa Jens hejdå, ett otroligt smärtsamt avsked som fortfarande gör lite ont i hjärtat när jag tänker efter. När jens hade gått vid åtta så försökte jag packa ner det sista. Tror inte att jag glömde någonting hemma med tanke på totalvikten av mina väskor! Mamma och lillebror hämtade upp mig och väskorna och bar av till arlanda. Smått pirrig och klump i magen för att jag trodde att jag inte fanns med på incheckningslistan (annan historia) så checkade jag mig och mina 30 kg kläder (och då är inte datorn+systemkameran) inräknad. Hängde lite i skycity innan jag gick till gaten. Lite jobbigt att säga hejdå till lillebror och mamma, men kommer ju hem sen!
Första flygningen var till Frankfurt, flygplatsen alla fruktar, men det va lätt att hitta, för det låg så pass nära, men en raksträcka på någon kilometer skadar aldrig...... glad över att man fick en kycklingwrap och en dricka på planet, för hann inte med så mycket på 1 timma, gick bara.
Ombord på plan 1.
Mitt plan (och alla andra plan) i Frankfurt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0