Accanto al papa.

Dag två avklarad!
Började tidigt med lektion med Luigi, på taket! Lektionerna är på italienska, och lärarna pratar väääldiiigt sakta för att vi ska förstå, och idag förstod jag mycket mer än vad jag gjorde igår, redan! Idag fick vi en ny tjej i klassen, från Korea. Kommer självklart inte ihåg var hon heter, men söt tjej i alla fall.

Har i princip bara varit i skolan idag, från nio till fem och då har vi haft två lektioner a la 3 timmar med paus. Efter skolan gick jag, Trine (norge) och Hanna (Finland) ner till cafeterian och gjorde dagens läxor, så nu blir det bara att renskriva allt som skrevs idag. Tänkte börja lite nu så jag blir klar någon gång.

Sen har vi ätit sushi idag, till middag! AH!!!! Jättesöt restuarang som ligger precis bredvid mig. Man sitter i ett litet bås kan vi väl kalla det, och så är det som att man nästan sitter på golvet, för bordet är så lågt, men mysigt! Dock inte bra att spendera pengar på det, men måste ju testa..

Imorgon börjar vi inte förrän klockan 13, så jag och Trine ska ut och powerwalka runt vatikanen! Förr eller senare blir det löparrundor istället :)
Min morgonutsikt! (muren mellan husen är vatikanen)
SUSHI! Jag och Trine

Kommentarer
- Ann

Hejsan Ninni gumman !



Skönt att du fått vänner och att allt verkar bra, kul att du skriver på bloggen så man kan följa dig...

Massor med kramar ifrån moster

2011-08-31 @ 13:41:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0