Och en söndag.

Igår blev det först jobb, sen fort hem för att fort gå till bussen. Camilla missade bussen så jag hoppar av och går och möter henne, och vi går igenom skog för att komma till henne, måste sett rätt lustigt ut. Hemma hos Empan hade vi det skitkul. God mat och dessert fick vi också. Senare drog de flesta av oss till Pure, och ingen vet riktigt vart Pauo tog vägen....  Dock drog jag och Olsson rätt tidigt, båda trötta och slitna. Kom i säng relativt tidigt i alla fall.

Idag är jag utan huvudvärk och ska snart iväg och bodypumpa med Lottie och hennes mamma. Sen ska jag ta mig en mysig filmsöndag. Idag ska vi inte glömma bort att njuta av det fina vädret! Håller på att brinna upp i mina träningstights.. Tänkte också påpeka att detta inlägg har tagit mig ungefär en kvart-tjugo minuter att skriva.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0