Snöfan.

Vaknar av att lillebror springer in i mitt rum och skriker: DET SNÖÖAR!!! Jag kunde inte bry mig mindre, för jag har sett tillräckligt med snö i mitt liv. Men klart att det är mysigt när det är snö i god tid till julafton, men kom igen det är TVÅ MÅNADER dit. Förra året kom första snön den 14 oktober, så vi tackar väl för att den var ytterligare en vecka sen i år. Kommer kunna njuta av snön när mina vinterskor är lagade, bilen har vinterdäck och när jag har köpt mig en pulka.

Snart ska jag gå iväg och ha matte, sen blir det lunch med Jullan, sen blir det jobb och sist blir det plugg! Ja ni hörde (läste) rätt. Ska tillbringa min fredagskväll i matteböcker, svenska ord och engelska fraser. För imorgon är det högskoleprov för hela bunten.

Fuck ekvationer och roten ur, här arbetar vi med sinus och cosinus.

Och utanför mitt fönster just nu...

Kommentarer
- Camilla

"..och när jag har köpt mig en pulka"

Du får mer än gärna samåka med mig i min 900000km/h-racerpulka igen, om snön är här för att stannna! (a)

2010-10-22 @ 15:48:22
URL: http://bambilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0