My new hairdo.

Imorse snoozad jag alldeles för länge, vaknade av att Lottie smsade och frågade om jag vaknat, tjugo minuter innan vi skulle gå. Blev lagom spring i benen på mig. Jag hann och var klar när hon plingade på. Drog till hennes skola och fick håret slingat, så nu är jag blondare än vanligt! Skitnöjd och tycker jag ser ut som en Victoria Secret Model, fast bara håret. Åt lunch med Lottie och hennes kära kamrater.
Efter lunch drog jag mig tillbaka till Jakan och mötte upp Jullan som behövde shoppa på apoteket.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå en timma, så jag kan gå och träna med Agge. Sen äre fotboll!


Kommentarer
- Sara

Snygging där!

2010-10-12 @ 18:52:01
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0