Godmorgon - 1500

Känns som att jag skriver mycket på helgerna - naat. Men om ni har missat det så är det söndag idag.
Gårdagen var great i alla fall. Började med stan med Camilla (Agge bangade lite), sen hem fort och vidare på släktkalas i Vallentuna. Där blev det middag, allsång och annat trevligt. När vi kom hem därifrån gjorde jag mig klar på 15 minuter och var ut genom dörren igen, för en vända på mp. Väl på mp var det trevligt, en av de bättre kvällarna där på riktigt länge. Kan bero på att jag inte drack så mycket, kanske ska bli en trend hehe.

Men idag då, husstädning och omflyttning är det som står på schemat - great. Ska skolka från mammas aktiviteter och bara glo på tv. Låter som en kanonsöndag..



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0