Uprising

Ska till jobbet om en halvtimma, måste sysselsätta mig..


Hur bor du
: i lägenhet, två stycken faktiskt
Brukar du komma i tid: jag är jäveln som är där 5 minuter innan alla andra
Hur lång är du: passet säger 166 cm
Kan du laga mat: ja, eller beror på vad du vill ha och äta
Vad jobbar du med/pluggar du: jag arbetar som delikatessbiträde
Vad har du på dig just nu: jeans, vit långärmad tröja och mammas kofta
Har du någon fobi: spindlar och mörker
Hade du en bra kväll igår: ja, dock var den lagom seg
Vilket är ditt senaste inköp: choklad, frukt och knäckebröd
Din favoritdryck på morgonen: kaffe!!!!!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: lönen haha
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: en skål, tappade den i diskhon
Vem pratade du med senast: lillebror
Varm favoritdricka: kaffe!!!!!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: P2! eller somerby päroncider, omg vad god den är
Saknar du någon just nu: lottie, julia och patrik 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: stör mig på småsaker, så inte speciellt mycket!
Någon jag stör mig på: hehe, inga namn nämnda
Intressen: umgås med mina underbara, måla, sjunga och dricka alkohol (bra kombi)
senaste person du kramade: lillebror
Senaste person du ringde: patrik
Senaste person som ringde dig: lottie
Vad drack du senast: kaffe!!!!!
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: ja, 20 here I come!!!!!
Har rakat dina ben någon gång: nej aldrig, har en granskog på benen
Är du sugen på något nu: borsta tänderna 
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: tre kanske
Använder du hudkräm: om jag orkar
Attraheras du av män med skägg: beror på hur mycket skägg, men stubb är nice
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: nej, men jag har en mamma som gärna gör
Röstade du i det senaste valet: ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: det kan bli bättre, men ska fan inte klaga
Vilken låt lyssnade du senast på: Muse - Uprising
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: korv 
Har du pengar på mobilen: ja, abonnemang hallååå

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0