Onsdag.

Tidig morgon med kaffe, havrefras och massvis med bär. Lyssnar på bandit och ska kolla hur mycket pengar som kontot mitt innehåller, för idag fick vi LÖN!
Ska snart åka/gå till jobbet. Har inte riktigt bestämt mig om jag vågar ta chansen och åka en buss som kanske glider av vägen, eller om jag ska frysa lite extra och gå hela vägen till jobbet. Igår när jag skulle hem valde jag bussen, för vem fan vill gå i snöstorm? Men när vi ska åka upp för nyårsvägen så står det redan en buss där, som har ställt sig över båda körfälten. Vad gör vår buss då? JO han backar ut på Mälarvägen (görvälnsvägen). Trodde först att vi skulle dö, men nej jag lever! Världens bästa busschaufför.
Nej men tar man sig till jobbet och fortsätter min utbildning, som btw är skitkul! Ska lära mig filea fisk idag haha. Sen kommer jag sitta och plugga hela kvällen, för imorgon bitti har jag mitt första prov...

Snögg tjej.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0