Kurva.

ÅH JAG BLIR SÅ FRUSTRERAD! Vet inte var mina hemmanycklar till mamma befinner sig. Har sökt igenom hela lägenheten och vänt upp och ner på det mesta. Upprepar scenariot då jag kom hem från mamma till pappa och jag säger högt och tydligt: "Men jag lämnar nycklarna hemma, för de behövs inte" MEN VAR ÄR DEM NU DÅ!?!?! Förstår inte varför det alltid är mina saker som försvinner... Eller jo det gör jag. Men det börjar bli lite jobbigt nu. Hatar skiten.. ska vända på lägenheten ytterligare en gång när jag kommer hem från skolan.

Btw, vi hade skitkul igår kväll! bara så ni vet..


Kommentarer
- En som vill lära mer, och växa som Människa.

och det betyder? Det där ORDET i inramningen över den undere texten.

2010-11-05 @ 21:03:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0