2010-11-25

Har inte ord för hur trött jag är, så skittrött får duga. Vaknade vid tre i natt och kunde inte somna om. Började smågråta lite i sängen för att jag insåg hur viktigt det var att jag somnade om. Tänkte för stunden att jag skulle gå upp och börja plugga matte på en gång. Men nej, efter några tårar snarkade jag vidare tills pappa tände lampan i rummet vid fem och sa: UPP! Upp klev jag och uppe är jag. Har pluggat sen fem. Har prov vid nio. Om någon undrar varför jag inte pluggade igår så är det för att jag jobbade 11-20, och kom hem och dog i soffan.
Efter provet ska jag till umo för rutinkontroll, jag vill inte!!! Får ångest varje gång jag ska dit, även när det gäller små idiotiska saker.

NEJ men om man ska plugga i en timma till då. Trött och sliten tjej.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0