Torsdag.

Haft skola från 8.10 till 16.50. När jag kom hem blev det stor rensning för fulla mugg. Pappa och jag ska kasta vardagsrummet som har inslag från 80- och 90-talet och göra det modernt. Vi har kastat en soffa, vardagsrumsbordet och en fet lampa. Vardagsrumsbordet vägde runt 90 kilo, inte KUL! Har träffat nille också, och käkat grekisk mat. Nu ligger jag i sängen, i min "pyjamas" och chillar galet. Tänkte sova, men insåg att klockan var ganska lite hehe.

Btw, så är en vän till min pappa på väg hem ifrån New York, och hon har tydligen köpt Converse till mig! Har ingen aning om hur de ser ut, men jag är glad i alla fall!
Skulle inte klaga om jag fick hem någon av dessa.. hehe


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0