Garderobstädning.

Har spenderat mina senaste timmar med att sortera min garderob. Det är en syssla jag tar på mig kanske en gång i kvartalet, då jag inser att jag har alldeles för mycket kläder. Folk tycker jag är galen som ständigt rensar och ger bort GALET mycket kläder. Men det finns ju personer som behöver det mer än jag. Plus att jag blir gladare då jag faktiskt lyckas stänga garderobs dörren.
Men denna rensning är för att få in kläder till vårt projektarbete, som går ut på att sy om gamla kläder. Jag tar alltid tillfället i akt och nu är jag äntligen klar! En halv svart sopsäck fylld med goa saker.

Älskar att testa kläder man inte haft på sig på år och dar.
Ungefär som dessa jeans. Köpte dom HELA när jag gick i åttan, för fem år sen. Sydde in dom och skapade hål efter hål. Det skrevs saker på dem också. De är  mina favoritjeans, trots att jag aldrig använder dem längre haha.

 


Kommentarer
- Sara

Jag hoppas att du INTE gav bort jeansen, VARFÖR använder du dom inte människa!??? Dom är HOT HOT HOT!!! ANVÄND!!!!!! hihi <3

2010-01-28 @ 21:25:47
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0