TATUERING.

Är ledig från skolan nästa onsdag, så tänkte ta tillfället i akt och åka in till stan och boka mig en tatueringstid. Denna gång blir det en "hedringstatuering", om man kan säga så. Ska i alla fall tatuering SLASHs autograf. Den ska sitta på revbenen, typ under bh-bandet. För er som inte vet vem Slash är, så är det en gitarrist med afro och cool hatt, han spelade i Guns n' Roses en gång i tiden, och numera Velvet Revolver. Han är även i princip min gud, så därför blir han inristad på min kropp.

Jag har lekt i ps ett bra jävla tag nu för att få fram ett ungefär av hur den ska se ut, och även min nästkommande, efter den nästa. haha.
Den nästkommande är jag bara säker på var den ska sitta. Ingenting med stilen, storlek och blablabla. Det är i alla fall pappa, mamma och lillebrors födelsedatum, om ni inte kunde fatta det hehe.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0