19.55



Visste ni...

att jag vill - ta studenten NU
att min senaste kyss - var en avskedskyss jävligt tidigt på morgonen
att jag lyssnar mest på - skitsnack, blandat med spotify
att jag pratar - för mycket, men inte direkt vettiga saker
att jag inte gillar - backstabbers, och heller inte skolans mat
att min första riktiga kyss - var när jag var åtta år och nyfiken
att kärlek är - mysigt, behagligt, men inte något för mig
att jag gillar att - skratta, sjunga, fotografera och köpa skor
att jag alltid kommer att - vara mig
att jag är hemligt förälskad i - en pojk som inte bor på hemmaplan längre
att sist jag grät var - när jag var sjuk, i torsdags
att min mobiltelefon är - likadan som helenas, alltså blekrosa
att när jag vaknar på morgonen - trycker jag gärna på snooze-knappen
att innan jag går och lägger mig - spelar jag spel på mobilen
att idag har jag - ätit ben&jerry's och inte orkat med skolan
att jag just nu tänker på - att jag vill färga håret
att i kväll ska jag - gå och möta Lottie vid Friskis runt nio
att i morgon kommer jag - att gå till bilskolan, hem till mamma och sist träna
att jag hoppas - på att flytta härifrån SNART
att jag verkligen vill - bli flygledare

Snott från Sara som snodde från Lito som snodde från Milla som snodde från Nico..

Kommentarer
- Sara

Den där listan kommer bli lång;



"Snott från en tjej som snodde från nån annan som snodde från en tredje som snodde från en blondin som snodde från en kines som snodde från en kille som snodde från en rektor (!) som snodde från tomten som snodde från Linnéa som snodde från Sara som snodde från Lito som snodde från Milla som snodde från Nico.." Hihi..

2010-01-20 @ 07:48:31
URL: http://ingapauser.blogg.se/
- Michelle

Svar: Jaaa, det tycker jag också :D Blir perfekt till våren och sommaren!

2010-01-20 @ 12:56:23
URL: http://michellesliv.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0