min fredag.

Nu sitter jag här i min soffa, iförd mjukiskläder från topp till tå. Jag är helt slut och trött, jag ska nog rulla mot sängen snart. Har inte varit hemma en stund idag känns det som, trots att jag har varit det. Men det blev rush till skolan, tillbaka hem för att byta kläder, tillbaka till skolan, från skolan till jobbet, och från jobbet hem till Hanna, som fyllde 19 igår (numera är det den 20de). Dock var jag inte förberedd på att dricka för kvällen, så jag tog inte med mig någonting. Drack istället läsk med Karin under kvällen, men det uppskattades i alla fall.

Men ett fakta är att jag gått och lagt mig runt 21 hela veckan, så min kropp har ställt in sig på att bli trött vid 20-tiden, och att få kanske nio timmars sömn varje natt. Så därav är jag totalt jävla död i varenda cell i kroppen, speciellt mina vrister.

Men nu ger jag upp, god natt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0