lov fortfarande?

Nu är jag hemma ifrån en fyrdagarstripp i Göteborg och Falkenberg och Ullared. Drog dit med supersötasilverSara. Hälsade på två lata göteborgare vid namn Viktor och Erik. Ja, resten av resan hamnar på facebook. Men vi tog en tripp till Ullared i måndags, då det var pissigt väder. Ullared var en upplevelse, och jag fick med mig en del hem hehe (a) som sagt. Bilder kommer!

Nu är jag hemma igen och allt händer nu i slutet av lovet.
Idag: Träffa Frida och Hugo för att diskutera tågluffning, sen grilla hos Daniel (tror jag)
Imorgon: Träna! och jobba 14-19.
Lördag: HÖGSKOLEPROVET i skolan. Ska vara där mellan 8-16.. vad har jag gett mig in på?
Söndag: plugga, dö och så vidare...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0