ORKA.

Jag är så trött, så att jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen. Har hängt på älvsjö mässan hela dagen och försökt värva ointresserad 94or till mitt kära gymnasium. Hoppas någon nappade, så det inte helt var i onödan att vara där. Jag och Sara hade ont i varenda centimeter av kroppen, trots det så släpade vi oss in till city för att kirra in lite onödiga saker. Sen somnade jag nästan på tåget hem.
Trots att jag är så jävla seg och vill bara ramla ihop och gråta, så har jag tre läxor som ska göras, plus en joggingtur. Dock blir joggingturen kort.

Jag vet någon som ska i säng tidigt idag.

Min outfit idag och mina nyinskaffade ting.
Tre panties, glitter eyeliner och en paljettplånbok.





Kommentarer
- bella

Sv: Asso det finns typ bara dom "vanligaste" affärerna ;D

2009-11-20 @ 14:44:56
URL: http://brunettbellaaaa.blogg.se/
- stiff

GRR POrriga trosor!!! <3

2009-11-20 @ 14:51:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0