Tischdag.

Dagen börjar med utvecklingssamtal 8.20 som var över efter tjugo minuter och jag hade resten av dagen ledigt. Kul att vakna så tidigt för ett prat som aldrig kommer någonstans. Drog mig hemåt och städade huset.
 Vid två-tiden drog jag mig till bilskolan och körde i en timma, så jävla roligt! När den väl var över mötte jag upp Niklas och Lottie och valsade runt i centrum i en evighet, men det skulle ta en kvart. Handlade ice-vodka och sushi på konsum och hamnade på en bänk i någon timma.

Just nu är jag väldigt rastlös, vad ska jag göra?

Kommentarer
- LnB

Tack så mycket :)

Har gjort din header själv? den är också fin . .

2009-03-31 @ 19:33:07
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0