Lekande lätt?

Skola idag för första gången på cirka två och en halv vecka. Kommer in i skolan och möter en Camilla som frös. Jag kände ingenting då, med tanke på hur extremt kallt det var ute, men efter ungefär en halvtimma i skolan frös man lika mycket som när man var ute. Dagen började med engelska och resulterade till läxa tills imorgon, inte okej. Min kära lärare försökte även snoka i mitt privatliv, vilket inte heller är okej. Lunchen var äcklig, men vi har lyckligtvis goda knäckebröd. Vi har långa tråkiga raster mellan alla lektioner vilket oftast leder till varv i skolan. Efter ett par varv frågar några killar hur många varv vi var på, då slutade vi gå förbi där. Lektion nummer två var svenska och handlade endast om isländsk diktning. Jag spenderade den givande lektionen att skicka sms till Marcus och klaga på det hela. Lektion nummer tre var naturkunskap och tyvärr kommer jag inte på vad det handlade om, för så jävla ointressant är det i vår skola, och sist men inte minst ensemble som var väl helt okej idag.
 


Visste ni att enligt nordisk mytologi var den första levande varelsen en ko vid namn Audumbla?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0