Knäproblem och spelning

Hemma igen efter många timmars språng fram och tillbaka. Tillbringade morgonen hos min kära pojkvän. Missade tåget pga ytterst irriterande busschaufför och kom försent till matten. Jag avstod från gympan idag, pga mitt jävla knä. Jag har tidigare haft mycket problem med just höger knä av olika anledningar hit och dit, men vet inte riktigt varför jag får det nu. Det knakar och gör väldigt ont. Jag tekniskt sätt släpar benet efter mig för att jag inte vill böja på det, för då kommer det bränna till ordentligt. Ska till läkaren nästa vecka om det inte gått över efter helgen, kuuuuuuuuuuuuuuuul.

Efter skolans alla lektioner drog jag hem snabbt och packade väskan som ska användas hos min mor i helgen, och sen for jag och Camilla till Fryshuset och tittade på när Tony uppträdde med sitt band. Duktiga var dom och jag hoppas att dom går vidare. Vi gav upp hoppet snabbt och försvann efter ungefär en timme. Jag med huvudvärk och sömnbrist, och Camilla med något liknande.
    Nu är jag i alla fall hemma, har försökt äta lite och kollat på barnprogram.
Men antar att sängen som blir nästa hållplats.


Kommentarer
- helena

tackkkkkkkkkkk

2009-01-21 @ 23:15:04
URL: http://watchtheworldgoby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0