Samantha, who?

Timmar spenderade på svenska plugg: 5 minuter
Timmar jag kommer spendera på svenska plugg: 1 timme och 5 minuter
Betygsatsning på detta prov: G


    Har nyss suttit och tittat på Samantha, som går på tv4. Egentligen går det på fredagar efter Let's Dance, men jag är aldrig hemma på fredagar, så det är inget man direkt följer. Men fick chansen att se dom två första avsnitten idag. Otroligt rolig serie! Handlar om denna Samantha, som blivit påkörd och hamnat i koma. Åtta dagar senare vaknar hon upp och minns ingenting från sitt tidigare liv. Hon får reda på att hon tydligen inte varit den bästa människan, och vill försöka ändra på detta.
   Tänk om man får den möjligheten, eller tekniskt sett har man alltid den möjligheten, att ändra på sig, att förbättra sig. Hon inser att hennes gamla jag var hemsk, och hon vet att hon vet bättre. Hoppas att det fortsätter att gå på torsdagar, för jag känner mig inte så värst pepp på att sitta hemma varje fredag för att se på en 30 minuter lång serie.
   Vad skulle du ändra om du fick börja om ditt liv från början?


Kommentarer
- Charlie

Jag vet precis vad jag skulle gjort annorlunda.

Berättar imorgon :] love

2009-01-29 @ 22:32:45
URL: http://wandels.blogg.se/
- Linda

Haha, känner igen mig på det där med plugget. Ibland finns bara motivationen inte där.

2009-01-30 @ 14:45:11
URL: http://linda120.blogg.se/
- Josefine

Är den serien bra? :)

2009-01-30 @ 14:55:31
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0