Friday it is

Hemma igen efter en dag bestående av två lektioner, som kändes som sju. Fick läxor på båda två, yey! Gick hem till min far efter och lekte med kaninen som åker hem ikväll, städade även hans bur, generös jag är. Sen glodde jag rätt ordentligt på tv i ungefär i en timme innan jag beslöt mig att gå till min mor. Tänkte svänga in på Coop och handla te, men mitt kort fungerade inte, så jag svor lite högt och gick därifrån. Finner nya h&m-katalogen på köksbordet som mamma glömt gömma undan. Hon brukar göra så för hon vet hur jag blir när man får hem klädeskataloger. Jag har kryssat för nästan allt och får kramp i magen med tanke på att jag inte har en krona kvar att leva på denna månad, tror jag. Nu ska jag vänta på att mor och bror kommer hem, och att även min man rullar hit. Tror det blir mystv ikväll, ytterst troligt att det också blir guitar hero spelande.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0