Denna Grammisgala..

Något jag intalat mig själv att inte göra är att se på Sveriges patetiska galor hit och dit. Men självklart orkade man inte lyfta på rumpan och byta kanal när Grammisgalan stod på, och jag måste medge att svenska folket SUGER. Varför välja en låt som "Jennie, let me love you" till årets låt, av e.m.d? Låten är med hitz for kidz! Det är en dålig låt som ingen lyssnar på! Ungefär som Darin var ett tag tills han gjorde låten med Kat DeLuna, men det är en annan femma. Årets låt borde varit "Måndagsbarn" med Veronica Maggio, för hon vet hur man gör bra musik.


Måste skryta lite och även medge att det var kul att min släkting Anders, som är sångare i bandet In Flames, vann pris igen, som årets rockband.  Grattis.

Kommentarer
- victoria

håller med! veroinica borde ha vunnit ;D

2009-01-08 @ 17:06:42
- Fina

Veronica vår lilla prinsessa. Hon är för bra för att vinna galapriser (:

2009-01-12 @ 19:04:23
URL: http://detjagvillvisa.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0