Casual Monday?

Det har varit rätt jävla torrt dom senaste dagarna när det gäller dator-sittande, men vem pallar trycket när verkliga livet är så mycket roligare? Kan säga att det blev ett jävla drag i lördags, och söndag var inte så tokig den heller. Idag var man tillbaka i skolbänken, men det kändes inte alls. Ensemblen var iställd imorse pga flytten som vaktmästarna måste ta tag i, speciellt Miche, inte så lyckat med stolar nerför trappen va? Som sagt var den inställd och min nästa lektion började två och en halv timma senare. Duktiga jag satte mig i biblioteket med Frida och plugga som gamar. När klockan blev elva hade vi labb, jag gurglade vatten i tre minuter och använde saliven till exprimentet, fräscht som fan! Lunchen sög. Därefter stod bild på schemat, men jag kan numera stryka det och placera den på fredagar istället. 12.10 är numera tiden att sluta på måndagar.



Funderar på att ta mig ett spring ut, eller pallar knäna? Kan kanske satsa på en prommis till att börja med.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0