Förlåt pappa.

Pappa blev inte den gladaste när han märkte bilderna på sig själv. Han var inte direkt stolt, men jag har någon passion för analoga foton. Fann ytterligare några bilder på honom. Men han sa strängt till mig att jag inte skulle lägga ut dom. Men barn som jag är så lyssnar jag inte och bryter mig in på min fars facebook och kopierar bilderna över till min dator, bara för att jag vet hur man gör. Han kommer mörda mig, förmodligen för att alla hans syskon läser min blogg och kommer håna honom i all framtid, men sånt är livet ibland! Ber hemskt mycket om ursäkt för att du skäms pappa, men det bör du inte göra!

Hej vill jag säga till alla "äldre" läsare som nu gråter sig till skratt och även till min ilskna far genom att säga: vi behöver köpa listerine!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0