ny ålder, nya takter

SHIET.
Har insett att jag inte har bloggat på mer än en månad, fan vad kass jag är.
Men nu när skolan börjar igen tänkte jag ta upp kampen med den igen, har bara inte haft orken nu i sommar. Det har hänt saker hela tiden, som lämnar en utan tid för en dator. Jag hinner knappt kolla facebook vissa dagar.  Men nu ska det bli andra bullar!

Jag fyllde 18 igår, så det ställer om lite saker det med. Fick underbara presenter som jag är jättetacksam för, och det blir mer i morgon på tjejmiddagen.

Ville bara höra av mig och bevisa att jag lever. Vi lär höras i helgen eller nästa vecka.

PUSS


Kommentarer
- Mathilda

Klart du vill :)

150 spänn, lappar o allt kvar

2009-08-20 @ 17:01:09
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0