Orienteringsödet.


Vi var där i tid den här gången, grattis till oss! som vanligt kör vi bakvägen för att undvika alla jävla klungor. Under vägens lopp mötte vi kossor, gick i gyttjepölar samt vattenpölar och skorna blev till simbasänger. Mina två löpare vid namn Camilla och Emelie klagade på mej otroligt, bara för att jag är den enda som har lokalsinne nog att hitta på en karta. På bussen hem fick jag en josefine i knät och vi drack underliga drycker. Eftersom alla dissade min idé om att handla mat på Tasty's, fick jag göra det själv. Så nu sitter jag här, med uppäten tasty's macka, ett glas vatten och funtar på att köpa glass. Sen är det jobbet som väntar och jag är inte pepp på det.


camilla och emelie



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0