Chocolate rain..

Fråga inte vad som händer med utseendet till bloggen. Mr. Chris och jag sliter fortfarande på och klurar hur vi ska göra för att få som jag vill ha det. Inte så lätt via datorn faktiskt. Dock ger vi upp för ikväll, men fortsätter nog imorgon eller nått.



Nu ska jag klaga lite mer över min värk i benen och typ städa rummet lite. Ta ut linser och plugga svenska. Lyssna på bra musik och äta choklad. Finns mycket man vill, men inte hinner. Vet att jag ska ta bort sängöverkastet och vira in mej i duntäcket. Fast först ut med linserna!


Kommentarer
- isabelle

Sv; Tack det värmer. Men gäler att få mig själv att tycka det också :/<3

2008-10-20 @ 22:12:12
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0