Fhuzbaal

Vill tacka min supersöta farbror som försökte fixa Metallica-biljetter till mej, dock fick han inga, för allt kraschade som det brukar göra vid stora evangemang. Får se om mr.Cristoffer fick någon och tatta av honom, maha!

Kom nyss hem ifrån en vanlig måndag. Startade med ensemble och umgicks med naturare efter det i väntan på Empsan. När hon väl kom gick vi till vallen och tittade på pojkarna som spelade boll, jag tyckte dom var jätteduktiga trots att dom torskade. Men det var faktiskt semi-final och dom mötte Hammarby, så bra kämpat boys!
 Sen körde vi en naturlektion, astronomi/kemi. Satt och grupperade olika grundämnen osv. Sen blev det makaroner till lunch och sist framkallning på bilden som jag numera hatar.




Kommentarer
- isabelle

Sv; Jag orkade ett varv i nian med ida men that's it haha :D!



Min granne köpte biljetter haha (a)

2008-10-20 @ 15:15:38
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
- isabelle

Sv; haha men han stod typ i kö från sju imorse elr ngt :/

2008-10-20 @ 15:22:08
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0