Born to be cheap

Sitter nu hos min mor. Blev upphämtad ifrån pappa på grund av noll ork i benen, och även iskall kyla som kan ta kål på mig. När jag kom hit åt vi, plus efterrätt, och jag är numera spyfärdig. Vi slöglodde lite på "du är vad du äter" och blev mer illamående. Mamma masserade mina fötter, ytterst mysigt och uppskattat!
Jag har nu pluggat i evigheter känns det som. Pluggat matte för jag fått för mig att vi har prov imorgon, smsade Empan och frågade hur det verkligen stod till, och hon ansåg att vi ej har prov imorgon. Uppstressad och pluggat i onödan, grattis Linnéa. Ska nu skriva ner 25 engelska ord ifrån min bok som ska vara utläst imorgon.

Har du haft en lika rolig kväll som jag?

Kommentarer
- Frida

haft ännu roligare med FYSIK.. ehe

2008-11-20 @ 22:05:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0