13/11

Stillastående, eller sittande, efter en någorlunda hektiskt dag.
Som jag sov i natt, så gott har jag aldrig sovit, men tror inte heller jag varit så trött imorse, någonsin. Skola, slutade ungefär två lektioner tidigare, tummen upp för det! Gick till min far och packade ihop tillbehörigheter till min mor och for till ica med henne. Vi införskaffade sånt vi behövde till helgen och mycket baktillbehör, väldigt mycket baktillbehör. Ni undrar kanske varför? Jo, för vi tar julen tidigt i år. Vi ska börja baka lussekatter och pepparkakor, redan imorgon tror jag. Vi är udda, vi vet. Träffade även sötisen Jeska där som jag inte sett på år och dar, saknar henne massor!
Efter vi kommit hem och plockat upp allt beslöt mej att ta mej an min naturläxa tills på måndag. När jag som mest ville avsluta det hela, smsar Julia och frågar om jag vill följa med på VIP-kväll på KappAhl. Man tackar inte nej direkt. Hittade mej en tröja jag ville ha, men den fanns ej i min storlek och var alltför dyr med tanke på min usla budget.
Nu är jag hemma igen, sitter ner, och bara tar det lugnt. Bör kanske fullfölja min hemska läxa eller lägga mej och slöglo på tv, vad är bäst?

Jeska och jag, balen i 2007

Kommentarer
- Natta

Sv: jaa dom är galet snygga!:O och nu är dom också helt uppslitna:((

2008-11-13 @ 20:39:41
URL: http://natislife.blogg.se/
- Josefine

SV: YA MAN, ABSOLUT!!! Många drinkar ska det bli :D

2008-11-13 @ 21:08:57
URL: http://joowss.blogg.se/
- Elina

Verkligen skitsnygg baloutfit!! (y)

2008-11-13 @ 23:36:08
URL: http://elinettes.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0