vad ska du göra på midsommar?

sitter i skolans datasal för tillfället, vi ska göra affischer till vår film, men läraren har inte kommit ännu och vi började för tio minuter sen typ.. host. Sen bär det av till jobbet <.< tack gode gud att jag inte jobbar så här mycket som jag gör i juni. fan vad jag ska steka hela juni! märkte att jag är ledig på midsommar, som är den 20de och inte den 22, vilket betyder att jag ska klä ut mej till sverige supporter och dricka sprit med engelsmän i Västerås, SCORE!

Fick resultatet på mitt nationella, vilket blev 22 poäng, jag är inte direkt nöjd och inte min lärare heller, som anser att jag är hans bästa muntliga elev, men jag suger på skriftliga prov, så jävla kass, hatar att skriva. En besvikelse, men även glad för att jag inte fick ig, som jag faktiskt trodde jag fått.





Jag har även bokat in solning med schulia på torsdag, mehe. Har inte träffat henne på hela helgen, båda har haft det jobbigt och mycket att göra, men sånt är livet nu för tiden, bäst att vänja sej kanske?









Känns att jag bör gå och leta reda på min lärare nu, så vi inte kommer efter med allt arbete. Det kommer sluta med att vi ligger efter som fan, och måste sitta kvar i skolan ett bra jävla tag.


xoxo ALOHA

Kommentarer
- Julia

jag saknar dig mannen! jag har updates om everything och jag vill bara vara med min lilla flufffffffffffff

2008-05-27 @ 14:31:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0