Helgresumering:

wow, inte skrivit på ett tag, men här kommer bortförklarningarna, rätt detaljerat?

FREDAG:
sov hos robert, kom hem efter att glömt nycklar och sen skola som började klockan ett, jobbet direkt efter skolan, höll på att dö när Martin bad mej jobba över, men det gjorde jag icke, för det är bra att säga nej ibland. Efter jobbet drog jag till Rebeccas födelsedagspartaj vid Lundskolan, klockren som jag är glömmer jag bankomatkortet hemma och kan inte köpa något att ta med dit, LYCKAT! Kvällen var great, dock kallt och jag var lika trött som en björn på vintern. Rörde mej hemåt vid tolv för att vakna tidigt nästa morgon, fick skjuts till viksjö centrum av olsson och där joinade kim mej tills bussen kom och på bussen fick jag sällskap av Alexandra och Tosca, trevligt med sällskap hela vägen hem. Somnar cirka ett-halv två?

LÖRDAG:
vaknar halv sju av väckarklockan, som man vill strypa vissa morgonar. Åt min gröt och gjorde mej i ordning med mjukiskläder, sen bar det av till stationen för att träffa olsson, hanna, jossan och en ytterst bakfull madde. Vi kom till gamla stan vid åtta tiden eller nått och bytte om till våra vackra kläder och lockade håret. Det blev mycket släp fram och tillbaka, upp och ner med tunga klänningar och klackskor. Väldigt mycket fotografier och engelskpratande vart det. Vid fem slutade hela fadderuttan och vinet på efterfesten smakade bättre än någonsin! Åkte hem till maria och åt lite mer, typ oxfile, sen vandrade jag och en upphämtad Robert till mamma och glodde på schlager-festivalen.

Tessinska trädgården Fontän i Tessinska trädgården Systrarna Olsson Jag och Hanna

SÖNDAG:
Vaknade med Robert hos min far vid åtta, gjorde sånt man gör på mornarna innan utgång och det bar iväg till centrum för att införskaffa lite mors-dag presenter på coop. Blev en muffins, en glass och en kiwi (fanns inga fina jordgubbar). Lämnade presenterna och sen bar det av till jobbet vid tio. Började inte förens elva, så jag gick av en station för tidigt och gick sista biten i solen. På jobbet dog jag på jobbiga kamrater, dock var andra änglar. Trodde jag skulle jobba till tre, men det visade sej vara en halvtimma till! Slet som fan sista halvtimmen och fick creeds av cheferna. Drog direkt till stan och träffade mamma, niclas och stefan som vart och sett Formel1-loppet på Oleary's. Dog för att jag inte fick se det, älskar monaco-loppet! Vi satt på Flyt i några timmar och pratade. Sen har det inte hänt så mycket mer facinerade idag efter det.

Bra bortförklarningar va? Sysselsättning på topp, och knappt sovit någonting, så ska snart krypa ner och ringa och prata med Robert, sen börjar jag tio i morgon, SCORE!


xoxo ALOHA

Kommentarer
- Aloha

Varför inte denna klädstil i skolan, ni passar utomordentligt!

2008-05-28 @ 22:51:43

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0