sommar sommar sommar

torsdag, men känns som fredag.
skolan var väl najs, eller? har börjat med manusskrivning på bilden, och det går väl framåt, tyvärr har vi bara två lektioner att skriva klart det på. Samhällen var väl också bra, fick nio av tolv rätt på nutidstestet, ligger etta i klassen, haha
mysig rast i sooooolen, engelskan sög, jävla bok helvete som aldrig tar slut. och sen historia som jag gick in, och ut  igen. Gick hem och borstade tänderna, och sen bar det av till tandis. Gick fan dit på tjugo minuter. Svettet rann när jag kom in, och en kvart senare fick jag sätta mej i stolen hos min muslimska tandläkare. 
Jag har noll hål, noll tandsten och visdomständerna behövs inte dras ut, jag är lycklig!

sitter nu på mammas balkong och äter ananas. ska snart till pappa och träna, men det är vid sextiden.

xoxo ALOHA

olsson: jag älskar sommaren så mycket att jag nästan lägger mej i brännässlorna!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0