Rebecca..

Idag fyller min favorit Becca år. Min sötbajs och fd granne.
Vi firar även 17års vänskap i år, vilket är det längsta jag känt någon. Ganska underbart att behålla kontakten så bra som vi faktiskt gjort i alla dessa år, allt vi gjort tillsammans och alla gånger vi hatat varandra (till och från). Hoppas att du får den bästa födelsedagen någonsin, trots att fylla 17 är det sämsta man kan göra, för det händer inget speciellt, förutom att få ett blogginlägg tillägnat åt en. Hoppas även att du får en hejdundrande fest imorgon som vi ska parta hela natten igenom. Lovar att jag kommer med den, kanske inte bästa presenten, men något du faktiskt har användning för, tro mej!

Dock har jag aldrig bilder på dej på min dator, för du dampar när jag har det, men du vet hur mycket jag älskar dej i alla fall sötbajs, men åter igen, grattis på födelsedagen.

     

Kommentarer
- julia

jaaa jag kommenterar här även fast det är beccas inlägg, och grattis från mig också! men provet gick hyffsat, var mer jämförelser än fakta så aaa :) sen igår satt jag och pappa och kollade massa stugor, vi har inte hittat någon som är stor nog än men det löser sig!

2008-05-23 @ 09:29:54
URL: http://juuulias.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0