no air

idag har vart en slitsam dag.
skola. slet med kulisserna, men höll på att somna av trötthet. Lunch, jag spydde på den. inte ordagrant, men nästan. Snodde resurser av Jossan och köpte mej ett fotbolls-mellis. Fortsatte dagen med mera kulissmålning osv. Fick tillbaka bildkompendiumet, och jag är icket nöjd.
Efter skolan gick jag hem i regnet för att byta kläder till ett stycke varmare plagg. Gick och mötte Robert på stationen och sen bar det av till stockholms city. Vi hittade nada. Gick mer runt och glodde kändes det som, inget väder för shopping direkt. Vi åt på Maestro och sen letade jag lås på Claes Ohlsson. Sen hittade Robert en "strössel"klänning som han ville att jag skulle prova på Vero Moda. Så det brändes lite i plånboken när jag köpte den också. Ett plagg införskaffat.
Vi åkte till mitt jobb för att jag skulle hinna hänga ett lås på mitt nya skåp innan någon plockade ut alla mina kläder. Måste påpeka att donken börjar bli dyrt, och att vi har en massa kampanjer på g.

Men nu till en sak som stör mej. ALLA ska på P&L. Okej, jag har valt att inte åka pga pengabrist. Men nu ska verkligen ALLA åka. Dampar satan på det.

Men nu är det desperate housewifes som gäller!

xoxo ALOHA

Kommentarer
- Michaela

fattar va du menar... själv kommer man ju från borlänge, så här råder P&L HYSTERI... blir gaaalen. ska ju inte gå själv heller så :)

2008-05-21 @ 18:31:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0