midsommar blir ej av för min del

jag vet att jag skrev för minst tio minuter sen, men jag måste skriva av mej.

märkte nyss att jag jobbar på midsommarafton (flipps födelsedag), vilket suger, för min mor har planerat att vi ska till västerås på firande där som vi var på förra året. Det är skitkul, för dom har alltid ett tema, och i år är det OS-tema, och jag skulle vara sverige-huligan. Förra årets tema var Woodstock* och alla var utklädda till hippies. Jag tyckte det var skitkul med alla fulla engelsmän och såna saker, men verkar inte bli så i år.
Sen saknar jag mina tidigare midsomrar som jag spenderade med Becca (som blir sjutton imorgon) och hennes familj i Oxelösund. Vi åt massa mat, åkte ut med båten, tog långpromenader och allt sånt mysigt. Sen fick dom en unge till och jag backade ur, för vem orkar med en bebis och mej,  plus becca, ampo och amanda? Saknar det skiiiitmycket.
(jag jobbar tydligen på nationaldagen också, vilket betyder lika mycket pengar som för en hel helg!)

Woodstock = för er som inte vet, var woodstock en gigantisk festival på sjuttiotalet.

Kommentarer
- Victoria

Vi får se, jag har u lovat bort mig redan ;P
men om inget av det blir av så är du den första jag hör av mig till :D

2008-05-21 @ 19:17:25
- Spång

Du kan vara med mig och Björn och äta pizza och dricka öl <3 ^^

2008-06-01 @ 11:07:51
URL: http://spoing.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0