Micke har en slang som väntar

kom nyss hem ifrån "fest" på söderhöjden. Rätt chill med norrlänningar som bott i stockholm i tre veckor (y) Jag gav en av dom krogtips i jakan, vi har ju så många ställen.. Det blev en del snurra flaskan.. höhö, cattis visade ett och annat.
Sen drog jag tidigare än schulia för att jag ska befinna mej på arlanda om åtta timmar, och jag ska hinna sova lite också. På busshållsplatsen kommer det fram en tjej och säger: är du fortfarande arg på mej? Det visade sig vara min barndomsvän (som tydligen varit på samma ställe som jag) Jessica, och varför jag skulle vart arg på henne kommer jag inte ihåg alls. Men det var kul att träffa varandra igen, med tanke på att vi stod varandra så nära som små. Dock gled vi isär när hon flyttade till Skälby. Men jag ska tydligen fråga Lottie om varför jag skulle vara sur på  henne, (vilket också visade sej vara för två år sen och på playahead som vi pratade)

Igår vare skola, och svenskan skrev jag en dikt (till robert), dock blev den inte så bra som jag hoppats, men den duger väl. Rast i evigheternas evigheter som bestod av umgänge av Micke, plus Jakob som joinade under lunchen. Vi satt i fyrtiofem minuter och bara pratade, åt gjorde vi icke, för fan vad äcklig mat, plus att Micke började snacka om att han ska få en slang upp i röven inom snar framtid, vilket inte var så värst fräscht. Sen vart det bild, och det bestod endast av målning av kulisser på uppkomna filmen, och det går galant! Vi kör värsta teamwork, dock ingår inte Dennis, tror vi måste ta bort hans biroll i filmen, för han har inte kommit någonstans.

Direkt efter skolan drog jag till jobbet. Dock var tåget försenat 20 minuter så det blev omvägsbuss istället. Jobbet gick bra, orkar inte ta upp saker, för det är samma visa om och om igen. Men mamma och bror kom och hämtade mej och vi shoppade lite på Hemköp. Sen skulle jag få bror glad igen och sjöng "If you happy and you know it, clap your hands", men han blev bara surare, för jag gjorde tydligen inte med inlevelse, jag skrek bara (bra att veta sånt va?) Sen träffade julia och sen hamnade vi på söderhöjden.

image25image26

xoxo ALOHA

Jag saknar vickz0r jättemycket, saknar min darläääng <3

Kommentarer
- Julia

HAHA du blandra fortfarande ihop dom, KATTIS gabbi var inte här ;)

2008-05-17 @ 01:59:41
URL: http://juuulias.blogg.se
- linnéa

alltså, jag är så kass :c

2008-05-17 @ 10:52:32
URL: http://hheadshot.blogg.se
- Vix

saknar dig med :(

2008-05-17 @ 12:17:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0