manchester united

ah, jag älskar frilagda veckor! började tio idag och vi filmade hela filmen. slutade tolv och gick till centrum och provade massvis med kläder. Köpte de fulaste shortsen ever, men dom var ändå så charmiga och behagliga så jag var tvungen att köpa dom, dom kommer vara skitsnygga till bruna ben också (a) Köpte även ett linne och en present till becca som blir sjutton imorgon. Men självklart kan jag inte lägga upp bilder, för h&m hatar mej och vill inte ha mina kläder på deras hemsida, så det kanske blir bilder senare, men tror inte det. Skulle behöva köpa mej en bikini också, men det gör jag efter fredag, för då kommer lönen! 

Sitter hos mamma och chillar, åt nyss lunch och ska snart till hemköp för att hämta ut mina vita h&m skor som jag suktat efter i tre månader, sen ska jag hämta cykeln som är på reperation. Sen blir det smålek med julia. Funderar på att ta ett tvättpass ikväll 19-21? jag har ändå inte mycket att tvätta, så det går fort.
För ikväll äre champions league final! Står mellan Manchester United och Chelsea. Hoppas på gud att United vinner, då blir det glädjetårar, ska sitta bänkad och missa hela Grey's, mest för att jag älskar Rio, men alla älskar Rio.

image30

så jävla bra låt! kan inte slita den ifrån huvudet..
Renegade Five - Running in your veins

Kommentarer
- Victoria

Saknar dig med.
Jadu på lördag, jag har typ planer, fast vet inte om deblir av :O:S
haha vi ska kolla på melodifestivalen typ, om vi hittar någonstans att vara osv ( och att Charlotte går vidare) :P
vadåra?

2008-05-21 @ 15:26:06
- Henrik Olsson

United är så rätt!
Låten är så rätt!
Klockrent!

2008-05-22 @ 15:30:44
URL: http://b4.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0