if i could turn back time

alltså, man bangar lite smått på att blogga när det är fint väder och när det finns tusen andra saker att göra än att sitta vid datorn.  Jag fick nyss meddelande ifrån min fd musiklärare danne som meddelar att det är greaters att jag och gamlingar kommer och jamar innan elevkonserten på onsdag. Jag är fett pepp! Älskar elevkonserter och älskar att stå på scen, vad bra att jag valt bild och form va?
idag har jag jobbat, och fick sluta tidigare, tack emma. Tog en promenix och köpte äpple inför matte nationella imorgon som ska vara i två timmar, och sen direkt efter har vi matte, igen!

helgen har varit tummen upp.

måste/vill snarka nu, plus prata med robban och philip

xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0