How do you describe your day?

I skolan i onsdags pratade vi om känslor och lalala med skolsyster och såg på en patetisk film jag redan sett tre gånger. Det blev lite eftersnack på filmen och vi diskuterade och delade med oss om vad vi brukar göra för att må bättre när man mår dåligt. Fanns många tips och trix, speciellt min mentor Linda som tydligen skriker i bilen. Men i alla fall, och min lärare Mia skriver varje dag en " tre-bra-saker-som-hänt-idag"-lista. Det ska jag också börja med, och eftersom jag är en sån inspirationskälla, så ta gärna efter med detta, sjukt kul faktiskt. Men negativa saker är inte tillåtet.

                      Listan för idag:

             1. Åt lunch med fotbollsklassen och njöt sjukt mycket av det.
             2. Filmen är klar och jag är ledig imorgon, tack helena, gabbi och issa!
             3. Träffade julia och stekte på gården och promenerade.


xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0