Free Your Mind

dampar på att jag skrev ett långt kärleksfyllt blogg inlägg nyss, sen dog allt.

förbereder mej inför elevkonserten i viksjöskolan nu. Jag, Frida och Päx ska dit drygt två timmar tidigare för att jama med lärarna. Dock gick allt lite sönder nu när jag fann tuschpenn-sträck på mitt vita linne, så jag står just nu och fönar den torr, ska kanske dra fram strykjärnet? Måste i alla fall vara klar till halv fem, men det hinner jag fan.
Fast min röst är tekniskt sätt helt trasig, hostar hela tiden och knappt te-kurer fungerar, jag dampar på det också. Men jag har en tendens till att alltid strunta i när min röst brakar ihop, och kör på i alla fall, då låter min röst lite mer.. dirty när jag sjunger och jag vet att Frida älskar sånt.
 Ska köra Free Your Mind, för att jag kan nå tonerna och det låter grymt, haha, dock kommer jag inte ihåg texten? men wtf, det är det som är det bästa med jaming, man behöver inte kunna låtarna helt, bara se til att leka lite.






xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0