niklas b-day

idag är det så mycket som nickepickepö's födelsedag, får dock inte träffa honom förns imorgon, men då blir det kalas som aldrig förr!

idag vaknar man av sms från nickepickepö som berättar att vin förmodligen är kirrat till imorgon. Kör en lång dusch som alltid är lika onödigt. Ringer ungdomsmottagningen, stolt att det äntligen är avklarat, bara donken kvar :c sen blev det dammsugning och diskning och frukost. Nu för tillfället befinner jag mej hos min mor för att plugga i lugn och ro innan jag drar mej till robert, som kommer flippa ur lite smått för att jag är seg och aldrig kommer. hehe

kan berätta lite om gårdagen också medans jag ändå håller på.
vaknade och smsade Julia. Julia ringer och säger att hon behöver skor och strumpor. Vi möts vid jakans station och hon får låna mina vita skor och ett par strumpor (hon hade varit på surprise grej dagen innan, typ) Vi åker in till stan och handlar presenter till niklas, och jag tänker inte säga vad, det kan jag ta imorgon när han har öppnat dom :D Stan besöket blir inte så långvarigt och vi hamnar på hemmaplan igen.
Eftersom pappa var på möte och debatt hela dagen/kvällen så åt bror och jag mat hos maria och tim. När julia hade slutat kom hon över och vi slog in paket. Sen var vi så trötta så vi höll på att gå sönder.

Jag har insett att jag inte kommer någonstans med mitt liv, inte än i alla fall och det suger apa penis!

xoxo ALOHA


Kommentarer
- N

I can't wait till tomorrowhoney!

2008-03-28 @ 17:32:55
URL: http://jnk.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0