22.00

Tåget idag till Robert var dryga tio miuter försenat. När jag satt där och gjorde mitt suduko i metron kom det en kvinna och ställde sej bredvid mej. Skit snygga klackskor (som jag alltid velat ha!) med skitsnygga ljusblå stuprörs, silvergrå pösig jacka. Men när jag såg hur gammal hon var blev jag lite chockad. För hon måste vart över 50 år! hon hade vitt hår, ni vet, vitt hår som penionärer har och skitfula glasögon! men själva klädstilen var underbar! skulle inte banga på att ha henne som typ mormor.

Och eftersom tåget var grym segt, blev det oerhört mycket folk på tåget, och ännu fler på perongen, för det kom ett tåg innan som bara gick till jakobsberg, och där gick det av folk som skulle vidare med nästa tåg >.<  Framför mej stod det en tant med rikopäls :c fick lite panik ett tag.

Träffade Robban i kungsängen och vi åkte till hans kära syster och hämtade dricka och åt god mat. Fick sms av Frida som bjöd över oss till Kalle, men vi bangade, för Robban har feber, den grisen. Vill att han ska bli frisk tills imorgon.

Nu ligger vi här och myser och hejar på Tony Rickardson i Let's Dance. Äter Ben&Jerry's och tycker synd om oss själva. Fast jag är lycklig, födelsedagsbarnet hörde av sej nyss och sa att imorgon blir det VIN!

xoxo ALOHA


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0