modeblogg

jag tycker det suger att ni som läser min blogg aldrig kommenterar :o det gör skrivandet tråkigare, men ändå så fortsätter man.

Sitter på balkongen och myser hemma hos mamma. Har snott hennes vita kofta och planerar på att lägga beslag på den i sommar, bra att vi kan dela med av oss våra kläder, eller hon till mej i alla fall.

kom nyss på att jag måste skaffa nya hörlurar till min iPod, dom är kass och knastrar :c så jag ska muta i min farbror att pruta ner ett par bra åt mej på expert. kom också på att jag blev besatt av ett par skiiitsnygga byxor från hm (nu börjar modebloggandet) och jag SKA ha dom, när jag vet hur mycket pengar som befinner sej på mitt kära konto. Sen har mamma beställt kläder också, score! och inga svarta kläder, för sånt slutar man med när man blir brunett och anser att man ska synas.

chillar galet hos mamma, hon är hos niclas, och blir kvar där hela veckan, och sen åker dom till avesta i helgen och då är det lite mer ensamhet. Plus att julias mamma1 och 3 är i grekland och lottie systeryster är någonstans hon också, så det är massvis med ensamma brudar denna vecka, så alla vet.

     xoxo ALOHA

Kommentarer
- Sara

Svar: Hm.. Otur.. :p Men snart är det sommarlov, ligga och läsa på stranden är myys. :)

Fett snygga byxor btw! :D

2008-06-02 @ 20:43:52
URL: http://soerens.blogg.se/
- julia

haha alla på en gång liksom :o jag är iaf hemma från 2an nu, mätt och belåten + 200 kr rikare :)

2008-06-02 @ 21:12:47
URL: http://juuulias.blogg.se/
- Spång

Oj, men va trevligt :D:D:D

2008-06-05 @ 10:01:48
URL: http://spoing.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0