- it's karma bitch

I tidens väntan..
går av och an här hemma, vet inte riktigt vad jag ska ha för mej. Sitter och sjunger, men vill hitta på något nytt. Komma ut i solen lite grann kanske? Tvättat har jag gjort så halva dagen är avklarad kan man helt klart säga, återstående är kvällen, och vad ska man hitta på då? ingen fantasi finns i mitt huvud idag i alla fall. Jo, att tillägga är att jag ska bli lite mer brunett idag. Med tanke på att jag börjar bli mer eller mindre blond igen pga att färgen rinner ut, så ska julia få sin önskan uppfylld och även få den färgen hon vill att mitt hår ska ha. grattis



världens mest överskattade och snyggaste tvillingar.. damn



 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0