morden i midsommar

hemma ifrån midsommarfirande i västerås, det var fett najs och jag vann "vip"- kort till nästa års, haha.
har aldrig ätit såhär mycket mat på evigheter, tror jag kommer spricka snart. Och då pratar vi om endast igår vid middagen+efterrätt och i morse vid frukost buffén på hotellet. Sen stannade vi vid sveriges största godisbutik på vägen hem, så man har lite påladdning inför ikväll som kommer bestå utav fotboll i kungsan med agnes.

Sen ska jag påpeka att jag börjar jobba imorgon, för första gången på två veckor. Har inte satt min fot i stälet under den tiden, känns som dom kanske glömt bort mej? SÄKER PÅ DET! men ah, ska bli myspys att ta tåget klockan nio imorgon när man börjar tio. Och musik har man inte.. fan!



men nu ska jag undvika att äta mer onyttigheter
puss puss på er alla från söta jag



shayne ward - damaged <3333333333333

 










xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0